Запуск проекту
Зустріч із нашою командою знаменує початок спільної діяльності.
Далі ми визначаємо потреби та бажаний пакет, узгоджуємо план заходів, терміни виконання, призначення та обов’язки.
Налаштування системи
Ми виконуємо налаштування системи, тобто використовуємо форми конфігурації та визначення параметрів стандартних функцій, щоб забезпечити готовність системи до використання. Налаштовуємо інфраструктуру зі створенням користувачів та наданням прав доступу.
Ваші існуючі бізнес-дані[1]
Під час міграції наявних даних до Business Central ви передаєте нам дані для завантаження за допомогою підготовлених форм у форматі Excel, у які вам потрібно внести існуючі дані відповідно до заданої структури та прикладів. Якщо обсяг даних не дуже великий, ви також можете вручну ввести їх прямо у систему, минуючи Excel.
Навчання
Навчання користувачів надзвичайно важливе для майбутньої роботи. До ваших послуг Портал з інструкціями користувача та відеоматеріалами, а також консультаціями наших фахівців1.
Користувачі ознайомляться з новим рішенням за попередньо підготовленими інструкціями. Після самостійного навчання користувачі будуть готові до роботи в новій системі. Якщо потрібні будуть додаткові навчання, їх завжди можна отримати від нас.
Тестування
Тестуємо систему відповідно до вимог вашого бізнесу. Важливо, щоб ви ретельно перевіряли кожен бізнес-процес. Маємо отримати від вас підтвердження щодо досягнення очікуваних результатів. На цьому кроці можуть бути виявлені та означені специфічні вимоги, які можна буде реалізувати в системі пізніше, – в рамках угоди на підтримку, або як окремий проект.
Підтримка на початку роботи в системі
Підтримка у момент коли ваші користувачі починають заходити у нову систему. Наша команда буде у вашому розпорядженні та підтримає на цьому першому етапі. Після початкового періоду ви працюєте самостійно з постійним доступом до порталу, де вам будуть доступні всі інструкції.
Послуги з технічного обслуговування
Після завершення налаштувань системи у межах обраного пакету, ми пропонуємо вам послуги з обслуговування системи. Угода на підтримку не містить обов’язкових платежів, тільки роботи за вашими запитами, і є дуже рекомендованою, бо функціональні можливості продукту є дуже широкими. Наші консультанти будуть завжди доступні для ваших питань, додаткових налаштувань та реалізації специфічних вимог або технічної допомоги.
[1] Ці роботи залежать від конфігурації пакету, що була узгоджена.